در بحبوحه شایعات استفاده روسیه از سلاح‌های اتمی در جنگ اوکراین، وزیر خارجه این کشور تأکید کرد روسیه تنها هنگام جنگ اتمی از سلاح‌های هسته‌ای خود استفاده می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که تسلیحات هسته‌ای تنها پاسخ ممکن به‌برخی تهدیدهای خارجی علیه امنیت این کشور به‌شمار می‌آید.
معاون اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه روسیه امروز با شرکت در یک نشست خبری اعلام کرد: گفتگوهای فراگیر ملی تنها راه‌حل بحران در نیجر است.
امیرعبداللهیان گفت: موضوع دوم گسترش تروریسم است که در افغانستان است. سران داعش و نیروهای کارکشته داعش از عراق سوریه و لیبی به افغانستان منتقل شدند و این یکی از چالش‌های متقابل هیئت حاکمه فعلی و طالبان در افغانستان است.
وزیر امور خارجه گفت: ضمن اینکه مناسبات دوجانبه و چند جانبه خودمان را با روسیه و چین حفظ می‌کنیم، اما هیچگاه اجازه نمی‌دهیم که روس و یا چین تصور کنند که تنها انتخاب ما هستند.
وزیر امور خارجه گفت: ضمن اینکه مناسبات دوجانبه و چند جانبه خودمان را با این کشورها حفظ می‌کنیم، اما هیچگاه اجازه نمی‌دهیم که روس و یا چین تصور کنند که تنها انتخاب ما چین یا روسیه هستند.
خبرگزاری ریانووستی می‌گوید: آمارهای ۴۰ کشور اروپایی نشان می‌دهد که روسیه تنها کشور اروپایی بوده که طی ماه گذشته شاهد کاهش قیمت مواد غذایی بوده است.
وزیر کشور روسیه تنها چند روز پس از سفر رئیس‌جمهور اوکراین به جده برای حضور در نشست اتحادیه عرب، به ریاض سفر کرد.
روسیه و ایران نه تنها فریاد می‌زنند که هیچ سندی را امضا نکنید، بلکه حمایت خود را نیز اعلام می‌کنند. ایران از بخشی از مرز خود (با ارمنستان) محافظت می‌کند و برای مشروعیت بخشیدن به این امر می‌خواهد، فرصت‌های بیشتری را به دست آورد.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز گفت: تنها در شرایط برابر با آمریکا گفت‌وگو می‌کنیم.
رئیس افتخاری اتحادیه فوتبال روسیه، خبر امتناع حضور تیم ملی این کشور در مسابقات کافا را تایید کرد.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: اوکراین تنها در دونتسک در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۴۰ نظامی خود را از دست داده است.
رسانه‌های روسیه می‌گویند از مجموع تانک‌هایی که آمریکا و کشورهای اروپایی وعده دادند به اوکراین تحویل دهند، تاکنون نزدیک به ۱۹ درصد از آنها تحویل ارتش اوکراین داده شده است.
رهبر کاتولیک‌های جهان می‌گوید که روسیه تنها «امپراتوری» نیست که منافعش به آتش جنگ در اوکراین دامن می‌زند.
سفیر روسیه با رد ادعای آمریکا درباره منزوی شدن مسکو، تحریم‌های جدید واشنگتن علیه روسیه را «نسنجیده» خواند و تاکید کرد که تمام روسیه از ارتش برای دفاع از سرزمین اجدادی خود، حمایت خواهد کرد.
ناتو در اقدامی یکجانبه تنها از روسیه خواست تا به تعهدات خود درباره «معاهده استارت نو» پایبند باشد!
نخست وزیر مجارستان می‌گوید که اروپا بزرگ‌ترین «بازنده» و آمریکا تنها «برنده» جنگ روسیه و اوکراین است.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین در اظهاراتی عجیب و ارجاعاتی غریب به مجموعه مشهور داستان‌ خیالی، گفت که تنها راه شکست دادن روسیه، «بازگشت پادشاهی» به اوکراین است!
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید تحریم‌های تازه اتحادیه اروپا علیه این کشور، صرفاً مشکلات درونی این اتحادیه را وخیم‌تر می‌کند.
تازه‌ترین نظرسنجی موسسه گالوپ حاکی از آن است که در نیمه دوم سال ۲۰۲۲، کمتر از یک درصد از مردم آمریکا، روسیه را معضل اصلی این کشور (آمریکا) می‌دانند.
شرکت روس‌اتم روسیه ساخت دومین رآکتور تنها نیروگاه هسته‌ای مصر را در 300 کیلومتری قاهره آغاز کرده است.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که تنها نیروهای ذخیره آموزش‌دیده به خط مقدم جبهه در عملیات نظامی مسکو در اوکراین اعزام می‌شوند.
رئیس جمهور روسیه می گوید کشورهای غربی با پیش کشیدن بحران غذایی در آفریقا به دنبال منافع خود بودند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ